نخ گلخانه انتی یووی

نخ گلخانه انتی یووی

مشخصات و ویژگی نخ گلخانه UV

 

نخ گلخانه انتی یووی، هیچ گونه خطری برای گیاهان ندارند ، چون الیاف به کار رفته در آن ها بسیار نرم است . و بدن بوته‌ها را زخمی نمی‌کند .

نحوه بستن نخ از اهمیت بالایی برخوردار است. هر گونه بی احتیاطی ضرر های جبران ناپذیری در بر دارد.بستن آن ها به وسیله افراد کارآمد و خبره انجام می‌شود، چون گیاهان دارای ظرافت خاصی می‌باشند و بسیار ترد و شکننده هستند. در تولید این نخ‌ ها در ترکیبات خود مواد Anti Uv استفاده نموده اند و در مقابل اشعه ماوراء بنفش و نور شدید آفتاب دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد. این نخ‌ها با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و پیشرفته نخ‌هایی تولید می‌کند که قطر و تاب آن‌ها در تمام طول نخ یکسان است.

این قبیل نخ ها از مواد آنتی یو وی (Anti UV) تولید می‌شوند که از طول عمر و مقاومت بالایی برخوردار هستند. آن ها یکی از وسایل پر کاربرد در گلخانه جهت کشت انواع صیفی جات از قبیل گوجه، خیار، فلفل و سایر گیاهان برای رشد می باشند. با استفاده از این نخ یووی دار ، بوته را به نخ وصل نمایید سپس نخ را در قسمت بالای گلخانه به قلاب وصل نموده تا به این ترتیب بوته گیاه رشد کرده و بالا برود. شما می توانید با این روش بیشترین تعداد بوته را پرورش دهید و از حداکثر گلخانه جهت رشد گیاهان مختلف استفاده کنید. نخ گلخانه انتی یووی به لحاظ کیفی از کیفیت بالا و ضخامت مناسبی جهت کشت گلخانه ای برخوردار می‌باشد.

 

نخ گلخانه انتی یووی
نخ گلخانه انتی یووی

نخ گلخانه آنتی یووی

 

ویژگی نخ گلخانه انتی یووی

 

نخ‌های مخصوص گلخانه دارای استحکام زیادی می‌باشند. و باعث شده تا به خوبی دربرابر هرگونه فشار، کشش و آسیب مقاوم باشند .

این نخ‌ها تحت تأثیر تغییرات محیطی قرار نگیرند. این محصول وزن‌های بسیار بالا را براحتی تحمل می ‌کند و زود دچار پارگی نخواهد شد. این نخ‌ ها به دلیل برخورداری از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب بسیار نرم و انعطاف ‌پذیر می‌باشند و ضمن اینکه پوسیده نمی‌شوند، به دست نیز آسیبی نمی‌رسانند. همچنین در صورت بلعیده شدن توسط حیوانات مشکلی را برای آن‌ها بوجود نخواهند آورد .

نخ‌‌گلخانه اشتعال ناپذیر خواهد بود و به خوبی در برابر حرارت، آتش نمی‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های نخ گلخانه انتی یووی می‌توان به دوام سایشی بالای آن‌ها اشاره داشت. به همین دلیل ضمن بر گلخانه، از این نخ‌ها در بسته‌بندی محصولات نیز استفاده می‌گردد. برخوردار از مواد آنتی یو وی (Anti UV) و طول عمر و مقاومت بالا از ویژگی این محصول است. همچنین برخورداری از حالتی از بافندگی که از آسیب رساندن و بریدن گیاه جلوگیری می‌کند . دارای ضخامت مناسبی باشد با توجه به نوع محصول مورد کشت می توانید از نخ هایی با ضخامت های مختلف استفاده کنید.
باعث افزایش بهره‌وری محصولات گلخانه‌ای می‌شود طوری که شما می توانید محصولات بیشتری را کشت کنید.

باعث افزایش کیفیت محصولات کشاورزی می‌شود.

در ساخت این محصول از بهترین مواد آنتی یو وی و مواد اولیه مقاوم استفاده شده است.

در برابر پارگی مقاوم است.

باعث بهبود عملکرد گلخانه می شود.

نخ گلخانه انتی یووی
نخ گلخانه انتی یووی

نخ بوته uv دار

این نخ بوته uv دار با استفاده از گیره های مخصوصه بوته جهت نگهداری بوته ها (خیار-گوجه فرنگی-فلفل و …) در گلخانه ها استفاده می‌شود . استفاده از این نخ ها باعث میشود با رشد گیاه بوته به پایین خم نشود و حالت غیرعادی به خود نگیرد. این کار باعث میشود که با افزایش اندازه گیاه بوته ها درهم تنیده نشوند. هر کدام در مسیر مناسب و استاندارد رشد نمایند. همچنین به دور نگه داشتن میوه ها از زمین کمک می کند که باعث کاهش آسیب ناشی از حشرات زمین می شود. باید توجه داشت که استفاده از گیره و نخ بوته در زمان مناسب باید صورت بگیرد (در زمانی که بوته هنوز خیلی سنگین نشده و به پایین خم نشده). از دیگر مزیت های استفاده از این نخ ها فراهم کردن نور کافی به گیاه می‌باشد.

 

بازرگانی تیکا

 

مصارف نخ مخصوص گلخانه

 

نخ مخصوص گلخانه که به نخ محصول نیز معروف است، در گلخانه‌ها به منظور بالا نگه داشتن بوته‌ها و همچنین جلوگیری از افتادگی محصولات استفاده می‌شود. از نخ گلخانه در کشت محصولاتی از قبیل گوجه، فلفل، خیار استفاده می‌شود. با استفاده از این نخ‌ها می ‌توانید تعداد بیشتری بوته را در گلخانه خود یا هر فضای دیگری پرورش دهید و از فضای موجود بهترین استفاده ی بهینه را کنید.

از نخ محصول در جاهای دیگری نیز استفاده می شود. این نخ‌ها در صنعت بسته‌بندی و برای محکم کردن درب جعبه‌ها به کار گرفته می ‌شوند . همچنین از این محصول جهت دوختن درب گونی ‌های سیب‌زمینی و پیاز استفاده می‌شود. علاوه براین، نخ گلخانه انتی یووی در صنایع زیر نیز کاربرد دارند :

صنایع دستی و تزیین برخی از کار های چوبی.

در جارو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای سنگین کردن تور ماهیگیری‌ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گیاهان رونده مانند پتوس ها و سایر گیاهان آپارتمانی

شاخه های درخت مو

 

 

قیمت نخ مخصوص گلخانه

 

نخ مخصوص گلخانه که توسط شرکت تیکا عرضه می شود از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. به دلیل اینکه قیمت این نوع نخ بستگی کلمل به قیمت دلار و سیاستهای ارزی کشور دارد، نمی توان برای آن قیمت ثابت و مشخصی در نظر گرفت. به همین دلیل برای دریافت قیمت نخ گلخانه انتی یووی لطفا با همکاران ما با شماره 09373219035 در تماس باشید و یا برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در مورد محصولات شرکت صفحه اینستاگرام ما به ادرس tika_trading@ را دنبال کنید.